Ga naar hoofdinhoud

Nieuws.

portfolio-grid

11.06.18 | Workforce Management

Workforce Management – Veel meer dan eenvoudig roosteren

De technologische ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op. Nog niet zo lang geleden huurden we DVD’s bij de videotheek, gebruikten we de mobiele telefoon alleen om te bellen en voor productinformatie konden we alleen in de winkel terecht.

Alles moet snel, persoonlijk en gemakkelijk
De laatste technologische ontwikkelingen zijn voor iedereen binnen handbereik. Hierdoor is er een gigantische hoeveelheid productinformatie voor iedereen 24 uur per dag, overal ter wereld beschikbaar. Dit heeft het koopgedrag van de consument enorm beïnvloed, waardoor de functie van de fysieke winkel sterk is veranderd. Het is dus erg belangrijk voor retailers om creatief te zijn en te anticiperen op de veranderingen van het consumentengedrag.

Retailers worden steeds innovatiever in de manier waarop ze de beschikbare ruimte en personeel inzetten. Winkelmedewerkers hebben technologische hulpmiddelen tot hun beschikking om de klanten van up-to-date informatie te voorzien of de mogelijkheid om direct online te kunnen afrekenen. De klant hoeft op deze manier niet meer in de rij te staan. Is het gewenste artikel op dat moment niet op voorraad in de winkel? Geen probleem, het artikel wordt door de medewerker direct online besteld en bij de consument thuis afgeleverd.

De transformatie naar digitalisering
De digitalisering van bedrijfsprocessen is een drijvende kracht die zorgt voor structurele veranderingen, een sterke dynamiek, innovatie en optimalisatie. Maar hoe zorgen retailers er nu voor dat hun personeel op de juiste tijd en op de juiste plaats beschikbaar is? Ondanks dat veel retail organisaties hebben geïnvesteerd in technologieën om processen te automatiseren, is het IT-landschap vandaag de dag gefragmenteerd en bestaan de processen uit diverse losse, niet met elkaar verbonden systemen. Hierdoor ontbreekt het aan in- en overzicht.

Om als retailer goed en snel te kunnen inspelen op de personeelsbehoefte, is het zeer belangrijk om gebruik te maken van de juiste software. Het totale Workforce Management proces ondersteunt vanaf budgetteren, forecasting, planning, registratie tot en met verloning. De Workforce Management software van Softbrick voorziet u in deze behoefte.

Door gebruik te maken van de Workforce Management software van Softbrick, krijgt u als ondernemer de touwtjes in handen. Aan de hand van de voor u belangrijkste selectiecriteria, maakt onze Workforce Management software de meest optimale planning. Aan de hand van geklokte of automatisch gerealiseerde werktijden, worden de juiste uren aan de hand van de cao of uw bedrijfsregeling automatisch voor het payroll systeem berekend. Voor de communicatie met uw medewerkers heeft Softbrick een interactieve en gebruiksvriendelijk Emplyee Self-Service app. Via deze app hebben uw medewerkers onder andere inzicht in hun werkrooster en kunnen ze makkelijk verlof aanvragen. Werkgevers hebben een volledig overzicht van hun saldi en hebben controle over hun eigen werkervaring.

Kortom: de Workforce Management software van Softbrick is onmisbaar voor retail organisaties die willen anticiperen op veranderingen in consumentengedrag, zo optimaal mogelijk gebruik willen maken van het personeel én de administratieve processen willen automatiseren.

The future is now
Softbrick biedt voor retail organisaties de complete Workforce Management supply chain softwareoplossing die zowel concern breed (HQ-DC-winkels) als globaal inzetbaar is. Bent u benieuwd naar onze oplossingen en wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Bel naar 0345 437 259 en plan een kennismakingsgesprek in met onze accountmanager Michael Pouw.

De Workforce Management van de retail organisatie is onze core business!

Softbrick Workforce Vitality

Wilt u ook een
vitale workforce?

De basis van elke organisatie zijn mensen.

Afpraak maken

    Upload Your CV Here

    Back To Top