SOFTBRICK KOMT MET NIEUWE VERSIE SOFTBRICK WFM RETAIL

In Algemeen

Softbrick lanceert voor de Retail markt een nieuwe versie van Softbrick Workforce Management, een uitgebreide suite van oplossingen die (middel)grote organisaties helpen om meer inzicht en controle te krijgen over hun belangrijkste kostenpost, personeel. Geïntegreerde modules helpen organisaties bij het automatiseren en optimaliseren van budgetteren en normeren, forecasten, roosteren, personeelsplanning, tijdsregistratie en prestatie rapportages om kosten te verlagen en de efficiëntie en omzet te verhogen.

Gebruikersgemak
Belangrijke ontwikkeling binnen Softbrick WFM Retail V6.0 is de toevoeging van een dashboard functie waarbij diverse widgets in te stellen zijn, zoals bijvoorbeeld de verlofaanvragen en hoe de gerealiseerde loonkosten zich verhouden tot de begrote loonkosten. Een vestigingsmanager krijgt op deze manier snel inzicht over de performance van de winkel. Bestaande gebruikers van Softbrick zullen daarnaast een volledig vernieuwde interface ervaren, waarbij de usability nog verder verbeterd is en Softbrick WFM vanaf iedere browser toegankelijk is.

SaaS
Softbrick WFM Retail V6.0 wordt als SaaS aangeboden. Peter Masselink, algemeen directeur: “We zien steeds meer klanten kiezen voor een SaaS oplossing. Gemak is daarbij een belangrijk goed. Het onderhoud wordt uit handen genomen en er vinden jaarlijkse updates plaats, zodat onze klanten ons meest innovatieve product gebruiken met vanzelfsprekend alle voordelen. De nieuwe versie voor onze Retail klanten is daar een uitermate goed voorbeeld van. Ze kijken reikhalzend uit om deze in gebruik te kunnen nemen en met trots gaan we daar voor zorgen.”

Weten welke voordelen u kunt behalen met Softbrick WFM Retail ? Neem contact op met een van onze accountmanagers via 0345-473259.