NIEUWS

Softbrick Award voor De SPAR

Na afronding van een mooi project overhandigt projectmanager Rens Klos de Softbrick Award aan Rob Salomé van De SPAR. Graag willen wij alle deelnemers van De SPAR bedanken voor de succesvolle implementatie!

Softbrick aanwezig op de ICT & Logistiek beurs

Op 28, 29 en 30 november staan we op de ICT & Logistiek beurs in de Jaarbeurs Utrecht. Dit event over de (ICT-) oplossingen voor efficiënte en effectieve logistieke processen, staat dit jaar in het teken van Digital Supply Chains. ICT & Logistiek valt tegelijkertijd met Logistica 2017. [...]

SOFTBRICK AANWEZIG BIJ PSV FOUNDATION FUN RUN

Ter ere van de 104e verjaardag van PSV werd voor het eerst de PSV Foundation Fun Run georganiseerd. Jong en oud rende mee om geld op te halen voor het goede doel. Ook Softbrick was van de partij en zette zijn sportiefste beentje voor! Het was een mooi parcours door het centrum van Eindhoven en [...]

Het ISO 27001 Traject

Voor onze organisatie is het erg belangrijk dat onze klanten weten dat wij op een veilige en verantwoorde wijze omgaan met hun data. Om de werkwijzen die wij hierbij hanteren te vertalen naar een certificering, hebben wij besloten een ISO traject te starten. Wat houdt een ISO certificering nou [...]

Technologische Trends in WFM Applicaties

Designed by Creativeart / Freepik Gartner heeft een online onderzoek uitgevoerd met 66 referentieklanten van Workforce Management. De resultaten van dit onderzoek zijn in dit artikel samengevat. De technologische voordelen, de toenemende ontwikkeling en acceptatie van mobiele technologie én de [...]

Softbrick Award voor Sports Unlimited Retail

De Softbrick Award wordt aan Klaas van der Burg van Sports Unlimited Retail uitgereikt na de afronding van een mooi en interessant project. Consultants Elles Blesgraaf en Ramon van der Spoel, accountmanager Michael Pouw en natuurlijk alle deelnemers van SUR: bedankt voor de succesvolle implementatie!

WFM HOSPITALITY

Tegen een relatief bescheiden investering per maand kan de Softbrick WFM Hospitality solutions worden toegepast. Deze oplossing zorgt voor een efficiënte manier van werken en een optimale inzet van personeel. De Hospitality kenmerkt zich door ambulante krachten, die veel administratieve [...]

WFM INDUSTRY

Ja, úw productie is uniek! Geen bedrijf, locatie of product is hetzelfde. Dit geldt voor ook mensen. Een CFO kijkt anders naar de inzet van medewerkers dan een HR-manager. Wel staan ze elke dag voor dezelfde doelstelling: waarde blijven toevoegen als onderscheidend vermogen om het bestaansrecht [...]

WFM LOGISTICS

Door de flexibiliteit van de Softbrick software is het mogelijk om meerdere CAO’s te implementeren en verschillende administratie op te nemen in één database. Deze oplossing zorgt voor een efficiënte van manier van werken en voor de optimale inzet van personeel binnen het distributiecentrum [...]

WFM RETAIL

Tegen een relatief bescheiden investering per maand kan Softbrick WFM Retail solutions worden toegepast. Deze oplossing zorgt voor een efficiënte manier van werken en voor een optimale inzet van personeel binnen winkels en afdelingen. Tegelijkertijd kan deze oplossing volledig geïntegreerd [...]

Softbrick groeit!

Softbrick groeit! Softbrick heeft het afgelopen jaar veel nieuwe collega’s mogen verwelkomen en we zijn ook zeker van plan om ook in de komende jaren door te blijven groeien en ons te ontwikkelen. Al deze positieve gebeurtenissen betekenen dat we uit onze voegen zijn gegroeid op de eerste [...]

Maintenance Next Beurs 2017

Op 11, 12 en 13 april staat Softbrick op de Maintenance Next beurs in Ahoy Rotterdam. Maintenance Next is de belangrijkste technologie- en onderhoudsexpo van de Benelux. Het team van Softbrick verwelkomt je graag met koffie en thee op de stand met nummer 3.402A. We laten je graag kennismaken [...]

Winnaar waardecheque

In januari van dit jaar werd de eerste editie van onze halfjaarlijkse nieuwsbrief ‘Up2Date’ verstuurd. In deze editie werd er €1.000,-  waardecheque verloot, te besteden bij Softbrick, onder alle klanten en prospects die onze klanttevredenheidsenquête hadden ingevuld. Uit alle [...]

De voordelen van Workforce Management

Dat personeel veel geld kost, is geen nieuws meer. Uit onderzoek blijkt dat de totale salariskosten ongeveer 70% van de totale operationele kosten van een organisatie uitmaken, een cijfer dat al een decennia ieder jaar stijgt. Wat betekent het wanneer dit bekeken wordt tegen het gegeven dat [...]

SOFTBRICK UP2DATE

Met welke ambities bent u 2017 begonnen? Streeft u naar een verdere verlaging van de loonkosten en/of een verbetering van de productiviteit van het personeel? Dankzij de totaaloplossing van Softbrick Workforce Management Solutions wordt 2017 in ieder geval een goed gepland jaar. Lees hier alles [...]

Experience the Future

Softbrick organiseerde op 12 oktober in samenwerking met ASML een inspirerende seminar, met als thema ‘Experience the Future’, waarin we met z’n allen een blik wierpen in de toekomst van WorkForce Management. We willen iedereen hartelijk bedanken voor hun komst en hun bijdrage. Een [...]

De top 7 trends in moderne workforce management

Er zijn 7 trends op het gebied van workforce management die bedrijven in de gaten moeten houden. Daardoor blijven bedrijven up to date met hun strategieën en systemen. Klanten verwachten self-service technologieën De online wereld is 24/7 beschikbaar en de werknemers willen dezelfde [...]

Softbrick sponsor van PSV

In het seizoen 2016-2017 is Softbrick lid geworden van de businessclub PSV Eindhoven. Tevens sponsort Softbrick de huidige landskampioen en wenst PSV veel succes met het prolongeren van de titel.

Jumbo operationeel met Employee Self Service

Marcel van Lieshout (procesbeheer Jumbo Supermarkten, rechts op de foto) krijgt van Henk Verhoeven (Consultant Softbrick) de Softbrick Award overhandigd i.v.m. het volledig operationeel zijn van ESS via het web. Met ESS krijgen de medewerkers de mogelijkheid om via internet hun aanvragen in te [...]

Softbrick award voor Kooyman Bouwmarkten

Sander Görtz van Kooyman Bouwmarkten neemt de Softbrick Award in ontvangst van Roy Leeuw (Consultant Softbrick) en Marcel der Weduwen (Commercieel directeur Softbrick). Kooijman Bouwmarkten met vestigingen op Aruba, Bonaire, Curaçao en Sint Maarten heeft afgelopen maand de WFM software van [...]

Softbrick gastheer voor Port4Growth

Softbrick was deze keer de gastheer voor de Port4Growth. Deze masterclass is ontwikkeld door Philips Innovation Services voor alle stakeholders in een waardeketen die geïnteresseerd zijn in het verbeteren van de marge van hun producten/diensten. Deze sessie is toegankelijk voor DGA’s en [...]

Softbrick schuift aan bij ONL International Dinner

Softbrick was een van de genodigden tijdens het ONL International Dinner in Den Haag. Op dinsdag 29 maart 2016 op een unieke lokatie, boven de Hofvijver in Den Haag, vond in een transparant paviljoen een diner plaats vol met inspiratie, waardevolle contacten, interessante sprekers en culinaire [...]

GESLAAGDE WEBINAR RAPPORTAGE INDUSTRIE

Op woensdag 16 maart heeft Softbrick een geslaagde webinar verzorgd voor de Industrie klanten met als onderwerp Rapportages. De deelnemers kregen inzicht in de mogelijkheden van de krachtige rapportgenerator waarover Softbrick WFM beschikt en waarmee ze naar eigen inzicht zelf rapportages [...]

VACATURE: MARKETING- EN SALESPROFESSIONAL

Softbrick is de toonaangevende software leverancier van Workforce Management Software en levert oplossingen op gebied van forecasting, planning en tijdsregistratie van personeel aan de meest toonaangevende organisaties in Retail, Logistiek en Industrie in Europa. Wij willen ons team uitbreiden [...]

WEBINAR RAPPORTAGES INDUSTRIE

De Softbrick applicatie beschikt over een eigen krachtige rapportgenerator waarmee u naar eigen inzicht zelf rapportages kunnen definiëren, uitdraaien en exporteren. Om kennis te maken met de mogelijkheden organiseren we op woensdag 16 maart van 14:30 – 16:30 uur een webinar Rapportages [...]

RELEASE NOTES SOFTBRICK V6.0 WEB

Op de Softbrick wiki kunnen onze klanten de release notes vinden van de nieuwste versie van Softbrick V6.0 Web. Wilt u gebruik maken van de Softbrick wiki? Mailt u dan een verzoek om inloggegevens naar wiki@softbrick.nl, o.v.v. uw voor- en achternaam en de naam van het bedrijf waar u werkzaam bent.

HR MIST DATA OM GOEDE STRATEGIE UIT TE ZETTEN

Gebrek aan cijfers en tools weerhoudt HR-afdelingen van het ontwikkelen van een strategie over het toekomstige werknemersbestand. Directeuren zeggen belemmerd te worden bij het ontwikkelen van een goede strategie door het gebrek aan inzicht in data over vaardigheden en kennis van hun [...]

SOFTBRICK UP2DATE

Met welke ambities bent u 2016 begonnen? Streeft u naar een verdere verlaging van de loonkosten en/of een verbetering van de productiviteit van het personeel? Dankzij de totaaloplossing van Softbrick Workforce Management Solutions wordt 2016 in ieder geval een goed gepland jaar. In de Softbrick [...]

SOFTBRICK AANWEZIG BIJ LANCERING NLGROEIT

Op 13 januari was Peter Masselink, directeur Softbrick BV, samen met 150 andere snelgroeiende Nederlands bedrijven bij de lancering van NLGroeit, een publiek-private samenwerking tussen het Ministerie van Economische Zaken, NLevator en de Kamer van Koophandel. Doelstelling van dit initiatief is [...]

FINALEPLEK IN DE MAIN SOFTWARE TOP 50

Wij zijn erg trots u te mogen mededelen dat Softbrick een finaleplek heeft bereikt in de Main Software Top 50. Softbrick behoort hiermee tot de 50 meest succesvolle softwarebedrijven van 2015. Uiteraard hebben wij dit succes mede te danken aan onze klanten en partners waar wij mee samen mogen [...]

WIJZIGING WET BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS

Voor bedrijven en instellingen die zich bezighouden met het verwerken dan wel bewerken van persoonsgegevens, treden per 1 januari 2016 een aantal wijzigingen in werking. Per deze datum wordt er namelijk meer navolging gegeven aan het voorkomen, controleren en opvolgen van ‘datalekken’. Dit [...]

BELANGRIJKE INFORMATIE JAARAFSLUITING

Vergeet niet in Softbrick de jaarafsluiting soepel te laten verlopen! We hebben voor onze klanten alle belangrijke aandachtspunten verzameld in een overzichtelijk document op de Softbrick Wiki. Welke stappen moet u bijvoorbeeld doorlopen om de periodes juist te definiëren? Hoe brengt u [...]

SOFTBRICK IS FD GAZELLE 2015

Softbrick is een FD Gazellen! Hiermee behoort Softbrick tot de 490 snelst groeiende bedrijven van Nederland. Het Financieele Dagblad organiseert de FD Gazellen Awards voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Hoofdcriterium is een omzet van minimaal 20% over een periode van drie [...]

SOFTBRICK AANWEZIG OP ICT&LOGISTIEK

Van dinsdag 10 tot vrijdag 13 november is Softbrick aanwezig op de beurs ICT & Logistiek in de Jaarbeurs in Utrecht om de bezoekers te informeren omtrent de specifieke WFM oplossingen. Vandaag de dag is het van essentieel belang dat er efficiënt gewerkt wordt. Stilstand van bijvoorbeeld een [...]

NIEUWE INTERFACE EMPLOYEE SELF-SERVICE

Softbrick bouwt aan een compleet nieuwe interface voor de Employee Self-Service (ESS). ESS geeft de medewerker meer inzicht en verantwoordelijkheid in zijn/haar personeelszaken, roosters, overzichten, verlofaanvragen en vakantiesaldi. ESS is zeer gebruikersvriendelijk, online en realtime [...]

Nieuwe Softbrick Service Desk Portal

Vanaf maandag 13 april neemt Softbrick BV een nieuwe portal in gebruik voor de Service Desk. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn vragen wij u om uw supportvraag of -incident in te dienen via onze nieuwe Softbrick Service Desk. U kunt hiervoor zelf een account aanmaken. Gebruikt u hiervoor [...]

Softbrick is FD Gazelle 2014!

Softbrick is dit jaar genomineerd voor de FD Gazellen Awards 2014. Met deze fantastische prestatie behoort Softbrick voor het eerst tot de 330 snelst groeiende organisaties van Nederland. De FD Gazellen Awards is een initiatief van Het Financieele Dagblad en Graydon. De Gazellen worden [...]

Geslaagd Tijdplein Congres op Kasteel Nyenrode

Op 17 juni j.l. organiseerde Softbrick samen met het netwerk Tijdplein en Nederland ICT  de tweede editie van het Tijdplein Congres. Met als centrale thema ‘Tijd voor Inspiratie’ hebben we inhoudelijk samen een mooi programma neergezet, wat ook terug te zien was in het niveau van de [...]

Softbrick lanceert eigen wiki platform

Speciaal voor onze klanten, partners, medewerkers en gebruikers van Softbrick WFM, willen we een platform creëren waar vragen, antwoorden en oplossingen samenkomen. Voor dat platform hebben we gekozen voor een eigen Wiki portal op SoftbrickWiki.nl. Ontdek Softbrick Wiki Bent u een klant of [...]

Softbrick finaleplek in de Main Software Top 50

Wij zijn erg trots u te mogen mededelen dat Softbrick een finaleplaats heeft bereikt in de Main Software Top 50. Softbrick behoort hiermee tot de 50 meest succesvolle softwarebedrijven van 2013. Bedankt! Uiteraard hebben wij dit succes mede te danken aan onze klanten en partners waar wij mee [...]

Softbrick draagt steentje bij voor Stichting Heppie

Helemaal Heppie is de gelijknamige organisatie die een cheque in ontvangst mocht nemen voor alle Likes die Softbrick kreeg voor de facebook campagne Een persoonlijke noot van de redactie “13 december 2012, was het aan mij – Mariska Eijkemans – de eer om een cheque te mogen uitreiken aan [...]

Softbrick BV is lid van ICT-Office

Softbrick BV is per 1 juli 2012 lid van ICT-Office. Met een achterban die € 30 miljard omzet en meer dan 250.000 medewerkers telt, is ICT~Office dé belangenbehartiger van de IT-, Telecom-, Internet- en Officesector. Over ICT~Office ICT~Office is de brancheorganisatie voor bedrijven actief in de [...]

Partnership Softbrick & AFAS

Gecertificeerde koppeling voor Softbrick met AFAS Software. Softbrick BV is opgenomen als gecertificeerd partner in het partnernetwerk van AFAS Software. Centraal in deze samenwerking staat de koppeling tussen de software van AFAS: AFAS Profit en Softbrick Workforce Management software. De [...]

Bosch in de middle of transmission

In augustus 2011 is Bosch Transmission Technology “live” gegaan met de Softbrick applicatie voor tijdregistratie en toegangscontrole. Voornaamste doelstellingen voor aanschaf van het systeem zijn inzicht in tijd en aanwezigheid, met een correcte salarisverwerking als resultaat. Up-to-date [...]

Softbrick koppelt met webservices loket.nl

Meer efficiency voor organisaties dankzij koppeling met de webservices van loket.nl. Onlangs heeft Softbrick een koppeling gerealiseerd met de webservices van loket.nl. Deze koppeling zorgt ervoor dat de geregistreerde uren foutloos en eenvoudig naar het salarispakket van loket.nl gezet kunnen [...]

Zegro zet in op Normeren & Budgetteren

Zegro Centrum Rotterdam is een groothandel voor food en non-food producten en sinds 2011 klant bij Softbrick. Service en kwaliteit zijn steeds belangrijker voor horecaondernemers. Vandaar dat Zegro hier slim op in speelt met een eigen bezorgservice. Momenteel tellen zo’n 300 medewerkers, [...]

Softbrick start samenwerking met Ctac

ICT-dienstverlener Ctac neemt de Workforce Management-oplossingen van Softbrick op in zijn softwareportfolio voor de retail. De twee bedrijven tekenen daartoe een samenwerkingsovereenkomst. Ctac richt zich met de Softbrick-software in eerste instantie op klanten in de retail. Later volgen ook [...]