Ga naar hoofdinhoud

Nieuws.

portfolio-grid

08.04.19 | Workforce Management

8 redenen waarom organisaties voor Softbrick kiezen

Waarom kiezen steeds meer organisaties voor de software van Softbrick? Met al 23 jaar ervaring, ontwikkelen en leveren wij state-of-the-art oplossingen. Wie kiest voor Softbrick kan op een solide automatisering van alle facetten van Workforce Management vertrouwen. Het is ook niet voor niets dat organisaties als ASML, Jumbo, VDL en Unilever al meer dan 15 jaar klant zijn. We vroegen 8 van onze klanten waarom zij graag klant van Softbrick zijn:

1. Wij luisteren naar uw wensen en denken met u mee.
Mark Hardiek – ASML: “Hoe organiseer je nu de tijdregistratie van meer dan 10.000 medewerkers in één systeem? Softbrick is dermate flexibel dat voor verschillende (groepen) medewerkers eigen autorisaties kunnen worden ingericht. Zo kan een manager bijvoorbeeld de uren beheren van zijn eigen tijd. De medewerker kan in het systeem alleen bij zijn eigen gegevens en overzichten op het gebied van bijvoorbeeld saldi. Dit is allemaal naar wens in te stellen.”

2. Wij zorgen ervoor dat u tijd overhoudt.
Joris Onderstal – Game Mania: “De inzet van uren en goede bewaking van de loonkosten is een belangrijk thema in onze winkels. Voorheen waren Shop Managers en de afdeling HR maandelijks veel tijd kwijt aan het maken van een goede personeelsplanning, het controleren van de gewerkte uren en het registeren van afwezigheden. Dankzij Softbrick is dit proces volledig geautomatiseerd en zijn we hier maandelijks veel minder tijd mee kwijt. Hierdoor kunnen we de klant meer aandacht geven.”

3. Ook bij onverwachte gebeurtenissen kunt u op ons vertrouwen.
Nico Visser – Poiesz Supermarkten: “Als we op basis van de weersvoorspelling zien dat er een zomerse dag komt, weten we dat de vraag naar ijs en producten voor de barbecue groter wordt. Op basis van deze informatie zorgen we ervoor dat op die afdelingen in het distributiecentrum meer personeel ingezet wordt. Alle vrachtwagens zijn voorzien van een boordcomputer. Als een vrachtauto vertraging oploopt, kunnen we op basis van die informatie ook de planning aanpassen.”

4. Wij helpen u (personeels)kosten besparen.
Kees Vogelaar – BCC: “De overheadkosten gaan omlaag, we werken niet meer met losse briefjes, we kunnen nu beter plannen en personeel inzetten. De besparing is met name op overwerk, significant op de conversie gestegen. Dit komt door de juiste personele bezetting op het juiste moment.”

5. Eén systeem, één overzicht – ook op verschillende afdelingen/vestigingen.
Rob Salomé – Spar: “Het distributiecentrum werkte op 3 afdelingen met het invullen van de uren in Excel, dit gebeurde allemaal ook nog op verschillende manieren. Uiteindelijk gaf dit niet het gewenste uniforme overzicht en was structureel beheer ver te zoeken. Softbrick heeft ons in het voortraject getoond hoe dit eenvoudiger en vooral structureler kan met de gewenste rapportages.”

6. U bent weer ‘Back in control’ 
Eric Elijzen – Bruna: “De Bruna winkels kunnen weer optimale personeelsplanningen maken. Budget en realisatie zijn inzichtelijk in de cloud, dit is voor het management van Bruna een pré. Medewerkers regelen via hun mobiele apparaten en zien de planningen overal en iedere dag actueel in. Een aanrader voor iedere retailer.”

7. Geen foutgevoelige planningen, maar solide automatiseringssoftware.
Christian den Brok – Intratuin: “We maken met deze tool overzichtelijk voor onze planners, hoe de planning er precies uitziet en waar zij de grens overschrijden. Ook geven we ze met deze tool informatie over hoe zij moeten plannen. Want eigenlijk is het zonder deze tool natte-vinger-werk. Daarnaast kunnen we verantwoorden waarom we bijvoorbeeld extra uren hebben gemaakt, omdat dit direct inzichtelijk wordt. Wij hebben veel te maken met seizoensverloop en het weer.”

8. Onze klanten zijn onze ambassadeurs
Marc van de Laar – PSV: “Ik adviseer anderen om naar Softbrick te gaan en het systeem ook te gaan gebruiken. Wij zijn er erg tevreden over. In het verleden heb ik ook clubs geadviseerd. Het is van belang dat je bij grote clubs, een grote groep vrijwilligers regelt. Je wilt alles goed regelen; het plannen en betalen. Als je nu nog op een hele andere manier aan het plannen bent, dan zou ik dit zeker aanbevelen.”

Bent u enthousiast geworden van de ervaringen van onze klanten en wilt u weten welke voordelen Softbrick kan hebben voor uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op! U kunt ons bereiken op 0345 473 259.

Softbrick Workforce Vitality

Wilt u ook een
vitale workforce?

De basis van elke organisatie zijn mensen.

Afpraak maken

    Upload Your CV Here

    Back To Top