Met ESS 2.0 krijgen uw medewerkers en managers een krachtige tool in handen, waarmee zij hun taken nog beter uit kunnen voeren, meer klantgericht kunnen werken en vanaf iedere plek direct kunnen communiceren.

Vernieuwd en verbeterd!
Met ESS 2.0 worden productiviteit verhoogd en personeelskosten beter beheersbaar en blijvend verlaagd. Werken met ESS 2.0 geeft meer inzicht in tijd en kosten én verhoogt zowel de tevredenheid van managers als die van medewerkers. Zo hebben alle medewerkers direct een overzicht van alle beschikbare data binnen Softbrick WFM. Zij loggen veilig op één plek in en vinden hier alles wat zij nodig hebben. Met gebruik van een smartphone kunnen medewerkers eenvoudig roosters bekijken, verlof aanvragen en saldostanden bekijken. Managers kunnen aanvragen eenvoudig goedkeuren of afwijzen en eventueel direct de planning aanpassen.

ESS 2.0 is beschikbaar voor iOS, Android, in combinatie met Softbrick WFM v6.0 Web en in combinatie met Speakap. De app is beschikbaar in vijf verschillende talen; Nederlands, Engels, Duits, Frans en Pools.

ESS 2.0 uitbreiding functionaliteiten
In de Softbrick ESS 2.0 app zijn extra functionaliteiten toegevoegd: Beschikbaarheid en Mijn Team.

Beschikbaarheid
In ESS 2.0 is het mogelijk om de (voorkeurs-) beschikbaarheid van een medewerker in te voeren. In de planning is dan te zien wanneer welke medewerker beschikbaar is. Beschikbaarheid kan als losse beschikbaarheid of in patronen ingevoegd worden.

Mijn Team
Met de functionaliteit Mijn Team heeft u niet alleen de mogelijkheid om uw eigen rooster in te zien, maar ook van uw gehele team. Op deze manier heeft iedereen altijd en overal inzicht in de volledige planning.

Benieuwd?
Door middel van een upgrade naar de laatste beschikbare versie van Softbrick WFM, kunt u ook gebruik maken van de vernieuwde ESS app. Bent u geïnteresseerd en wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact op met uw accountmanager.