WFM LOGISTICS

Door de flexibiliteit van de Softbrick software is het mogelijk om meerdere CAO’s te implementeren en verschillende administratie op te nemen in één database. Deze oplossing zorgt voor een efficiënte van manier van werken en voor de optimale inzet van personeel binnen het distributiecentrum maar kan tegelijk volledig geïntegreerd ingezet update 2017-01-18 worden in winkels en afdelingen. Tegen een relatief bescheiden investering per maand kan de Softbrick WFM Logistics solution worden toegepast.

WFM Logistics voordelen:
apple-icon-57x57 Verhoging productiviteit medewerkers door optimale planning
apple-icon-57x57 Direct inzicht in te verwachten en gemaakte personeelskosten
apple-icon-57x57 Automatische verwerking uren volgens CAO en wetgeving
apple-icon-57x57 Bijsturen van de actuele dagsituatie m.b.v. dagplanning
apple-icon-57x57 Via smartphone verlofaanvragen, roosters bekijken, ect.
apple-icon-57x57 Gebruiksvriendelijke en intuïtieve grafische userinterface

Het distributiecentrum van Poiesz Supermarkten is een logistieke klant van Softbrick. De vrachtwagens bevoorraden dagelijks meerdere keren de ruim 60 winkels. Nico Visser – Hoofd Planning & Bedrijfsbureau vertelt: “We maken in principe een standaard weekplanning. Alleen kunnen er allerlei omstandigheden van invloed zijn op deze planning. Weersinvloeden kun je wat langer van tevoren zien aankomen. Door een ongeluk op een van de toegangswegen naar het distributiecentrum, kunnen een of meerdere vrachtwagens vertraging oplopen. Dit is van te voren natuurlijk niet te voorspellen. Mede om die reden hebben we bij Softbrick aangegeven dat we graag mee willen denken met een passende oplossing.” Hierdoor maakt Poiesz nu ook gebruik van de zogenaamde Intra-Day Scheduling. Poiesz heeft nu de mogelijkheid om de dag in 4 blokken te verdelen en op basis van input vanuit verschillende systemen de planning aan te passen.
Met de Workforce Management oplossingen van Softbrick Logistics zorgt u ervoor dat er voldoende personeel aanwezig is om de werkzaamheden op tijd af te ronden. En met Intra Day Scheduling is het mogelijk om op de dag zelf de inzet van personeel optimaal en proactief af te stemmen op de werkzaamheden met als resultaat een hogere productiviteit en efficiëntie.

Een greep uit de Softbrick Logistics klanten zijn: Zegro, Jumbo, Jan Linders en Blokker.

Wilt je weten welke voordelen Softbrick kan bieden voor jouw organisatie? Neem contact met ons op: T: (0)345 473 259 of stuur een email naar sales@softbrick.nl.